maanantai 26. elokuuta 2013

Aika lentaa!

Mooi! Meilla on tanaan ollut vapaapaiva, koska tanaan oli sen high schoolin opettajan hautajaiset. Oon vaan hontsaillyt tanaan, siivoillut huonetta, kaynyt kahvilla Kellien kanssa ja kaytiin myos ostamassa mulle Tomsit!! Oi tata materialismionnellisuutta. :) Viikonloppu hurahti tosi nopeesti taas ohi! Perjantaina jain kotiin lepailemaan, ettei kurkkukipu pahenisi entisestaan. Oisin kylla ollut kykeneva lahtemaan kouluun, mutta host-vanhemmat sanoivat, etta mun on parempi huilata toi paiva.
Lauantaina olo olikin jo paljon parempi ja aippa pyysi mut sen mukaan Taos Spa:han! Ostin paivalipun, joka makso $12, mentiin zumba tunnille, joka oli kylla ihan huippu! Ohjaaja oli tosi iloinen, musiikki loistavaa ja tunti tehokas! Zumban jalkeen mentiin ulko-altaille uimaan hetkeksi ja sen jalkeen viela rentoutumaan hoyryhuoneeseen ja jacuzziin...<3 Tykastyin tohon paikkaan alyttomasti ja oon miettinyt, etta kun mun lentiskausi loppuu, voisin hommata tuonne kuukausikortin. Toi on tosi kiva, etta siella paasee salin ja ryhmaliikuntatuntien lisaksi kayttamaan uima-altaita, poreammeita, saunaa ja hoyryhuonetta.

Ainiin mun piti kertoa viela yks juttu tosta salireissusta! Ennen tunnin alkua nahtiin meidan naapurit Yale ja Barbara siella! No Yale oli niin innoissaan, etta olin tullut tutustumaan sille salille missa hekin treenaavat ja halusi toivottaa mut tervettulleeksi, etta han osti mulle kolmen kerran personal trainingin!!! Voi, etta miten iloinen ja kiitollinen oonkaan. :) Tosi kiva paasta tutustumaan niihin laitteisiin ammattilaisen kanssa, jonka jalkeen onkin helppo itse kayda reenailemassa siella.
Lauantaina kavin myos isoissa paikallisissa haissa Kellien ja Timin kanssa ja haiden jalkeen kaytiin viela Plazalla carshowssa, jossa oli esilla vanhoja jenkkiautoja ja siella oli soittamassa bandi New Mexico musiikkia. Oli tosi kivaa paasta nakemaan "iltaelamaa" taalla ja paasta kunnolla kavelemaan ekaa kertaa(!!!)

Sunnuntai aamuna kaytiin messussa heti aamusta, jonka jalkeen tultiin vaan vaihtamaan vaatteet ja lahdettiin 4v. tyton synttareille! Siella tutustui taas uusiin ihmisiin, paasi syomaan sopoja cupcakeja ja leikkimaan pienten lasten kanssa! Illalla oltiin perheen kanssa vain kotosalla katottiin mtv:lta jotain ohjelmia ja syotiin dinneria. Oli hauska paiva kaiken kaikkiian!

Huomenna taas paluu koulun penkille "pikkuloman" jalkeen. Ensi viikonloppuna ois tiedossa toiset haat ja sunnuntaina lahdetaan ajamaan kohti Coloradoa perheen kanssa!

ps. Taa on tosi tyhmaa etten vielakaan oo saanut niita kuvia laitettua tanne, mutta toi modeemin johto ei suostu yhdistamaan yhteytta tohon mun koneeseen ja en tiia miksi!! Nooo jos ma joku paiva meen tohon naapuriin kayttamaan wifia ja laitan ison kuvaplajayksen tanne tulemaan..

Jasmin

1 kommentti:

  1. :D No hei kylhän toi sun spa kuulostaa ihan hyvältä Torikadun korvikkeelta :D

    VastaaPoista