perjantai 16. elokuuta 2013

One week here!

Moi!

Ette saa vielakaan kuvia, koska en saa tata nettipiuhaa yhdistettya mun omaan koneeseen. :( Tulin nyt kuitenkin pikaisesti kertomaan lahipaivien kuulumisia. Me emme ole pystyneet tekemaan kolmeen paivaan oikeastaan mitaan, koska kaikki muut tasta perheesta on kipeina. :( Toissa paivana kuitenkin olin Rotary kokouksessa ja ihmiset ottivat mut tosi lampimasti vastaan ja vaikuttivat todella mukavilta ja ystavallisilta! Esittelin itseni, kerroin mista olen ja, etta alotan koulun maanantaina ja niin edelleen. En viela tieda milloin mun taytyy pitaa esitelma Suomesta, mutta eivatkohan he kerro sitten riittavan ajoissa. Rotarit nakevat taalla siis joka keskiviikko klo 7.00, heratys on melko aikainen keskiviikkoisin.
Samana paivana kavin myos hakemassa mun lukkarin koululta ja sain melkein kaikki aineet mita toivoinkin! Melanie ja Raakkel(junioreita) esittelivat mulle koulun tiloja ja kertoivat missa mulla on mikakin tunti ja yleisesti koulun kaytannoista. Tytot olivat tosi innoissaan mun tulostani heidan kouluun ja sanoivat, etta voidaan kayda soccer matseissa, leffoissa ja tehda kaikkea mukavaa yhdessa!:)
Tanaan mennaan ostamaan host-maman kanssa aineksia mokkapaloihin, mita lupasin leipoa huomiseksi mun welcoming partyihin! Nama siis jarjestavat mulle huomenna juhlat ja tanne on tulossa heidan kavereitaan, rotareita ja mun ikasia tyttoja. Ootan tosi innolla!:)

Yritan nyt saada tuon koneen toimimaan, jotta paasen lisaamaan kuvia New Yorkista ja huomisista juhlista! Palaillaan!:)

-Jasu

3 kommenttia:

  1. Voi vitsit, kuulostaa niin kivalta! :) Mitä aineita sä muuten valitsit sulle? :)

    VastaaPoista
  2. Niin ja haastoin sut, käy kattoo mun blogista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo yritan jossain vaiheessa teha sen jos kerkeen, haha :D

      Poista